office@electroputerevfu.ro +40 372 328 000 / +40 720 500 820

Scurt istoric

  • 2021
    • Finalizarea proiectului de reconstrucție cu modernizare a 40 vagoane salon, serie nouă 20-68
  • 2020
    • Automotorul Diesel Multiple Unit-DMU produs de Electroputere VFU Pașcani s-a îmbrăcat în straie tradiționale pentru a sărbători Ziua Universală a Iei. Lansarea probelor de parcurs al primului automotor Diesel produs la Pașcani
  • 2018
    • Reconstrucția cu modernizare a 18 vagoane etajate, pentru transport călători, seria 26/36/84-16. Proiectul de modernizare a 20 vagoane Cls I, Cls a II-a, VIP și Restaurant pentru Gabon
  • 2017
    • Finalizarea cu succes a reviziei capitale tip R8 la cele 57 automotoare Desiro SR20 D, asumate față de SNTFC CFR Călători
  • 2016
    • proiect de realizare a două carcase vehicule feroviare de prelucrat calea de rulare -  Austria.
  • 2015
    • proiectul de reproiectare, reconstrucție și modernizare a 30 tramvaie GT4 Armonia, în asociere cu Astra Vagoane Calatori Arad, beneficiar Municipiul Timișoara
    • livrarea a 21 carcase vagoane călători către Maroc (2015 - 2016)
    • transformarea a 160 vagoane Eanos în vagoane transport cereale - pentru piața României (2015 - 2016)
    • livrarea unui vagon platformă special, pentru transport macara - Gabon
  • 2014
    • transformarea a 135 vagoane transport cărbuni (Fals) în vagoane transport cereale - pentru piața României (2014 - 2015)
  • 2013
    • schimbarea denumirii companiei din REMAR SA in ELECTROPUTERE VFU PAȘCANI SA
    • lansarea la Iași a prototipului tramvaiului reconstruit, GT4 M
  • 2012
    • reconstrucția cu modernizare a 5 automotoare Diesel D1M (DMU) pentru Republica Moldova (2012 - 2013)
  • 2010
    • modernizarea și livrarea a 13 vagoane către RDG Congo
  • 2005
    • se realizeaza primul vagon etajat, reconstruit și modernizat, din cele 182, livrate în Romania, dintre care 164 în perioada 2005-2011
    • transformarea a 215 vagoane Eakkmos în Fabls – creșterea capacității de transport piatră; pentru piața României (2005 - 2006)
  • 2004
    • privatizarea REMAR SA, acționar majoritar GRUP FEROVIAR ROMAN SA
  • 1996
    • lansare pe piața companiilor specializate in modernizarea vagoanelor de calatori si marfa
  • 1992
    • compania devine societate comerciala pe acțiuni, cu capital majoritar de stat
  • 1991
    • REMAR SA se transforma in societate cu capital majoritar de stat
  • 1986
    • compania a participat la construcția unei fabrici de reparare a vagoanelor de marfă la ALEXANDRIA – EGIPT și, de asemenea, a uneia pentru repararea de vagoane de călători la EL WOSTA – EGIPT (1986 - 1990)
  • 1969
    • are loc un amplu proces de specializare, impus de dezvoltarea transporturilor din Romania
  • 1945
    • începe perioada de refacere si dezvoltare după război
  • 1936
    • se construiesc hale noi si se dezvolta uzina electrica (1936 - 1938)
  • 1869
    • ia naștere cel mai important centru feroviar din tara – atelierele CFR Pașcani